sitter hemma&väntar.

just nu sitter jag bara hemma&väntar på att kke alle&johan ska komma..
man får iaf hoppas^
iaf, idag har jag typ inte gjort nånting.
linnea&victoria kom till mig nån gång på dan som tur va! :)♥
vi satt hemma hos mig först en stund, sen gick vi ner på stan.
sen satt vi inne på fyren, så kmr nadine&ida! :) &senare johanna&max.
sen gick vi hem för jag skulle äta, efter jag ätit, popppa vi popcorn&gick ner &satt oss på stan.
& då kom alle,johan&johan, (:
sen åkte victoria&linnea hem:(
jag GICK till sandvalla för att träffa alle,johan&johan.. så ringde jag båda johan&alle.
ingen svarar, så ringde jag senare , då säger johan attt dom sitter nere på möljen-.-
så då fick jag gå tbx till stan.
& när jag kmr fram så skulle dom gå hem till johan m.. & jag kunde inte följa med.
så skulle jag ringa senare^   så nu väntar jag bara&har skit tråkigt. 
aja, bra dag. för jag fick träffa linnea&victoria!<3333333

Kommentarer
Postat av: victoria

JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN!

tack för jag fick träffa min sötnos:)

du är otroligt bra..

även en av dom bästa för mig känner jag(L)

2009-07-13 @ 21:53:19
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: linnea bryngelsson!

bäääästis:) grymt att träffa dig,kändes som en evighet sen :O DU ÄR BÄST JAG ÄLSKAR DIG<3

2009-07-13 @ 23:05:26
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0