crousing.

igår var det crousing,  :)
jag gick med ; denice,vicki&maria :)
vi träffa sara&johanna med, dom gick med oss typ hela kvällen sen.
& nadine,cordelia,ida,anton,oscar,kalle&massa folk med, fast bara en liten stund.
sen träffa jag syrran&ida några ggr, dom var bara lite full ;) 
& så träffa vi johan&putte senare, dom var full med, så var vi med dom ett bra tag!
så träffa vi julia karlsson :)<3<3<3.
när vi gick in så gick vi till fönstret, & vela ut, ida&syrran var där utanför, så jag prata med dom lite :D
sen fixa vi madrassen&sånt.
ingen vet vad vi gjorde den natten, vicki låg&prata i telefon med navve&putte ibland.
jag&denice låg &knäppte massa kort, vi knäppte över 120 kort, sen kom maria&var med också.
det var fett kul :D
sen senare typ vid 5 , var putte&johan utanför mitt fönster, igen vet vad johan babbla om, emma,jag älskar dig jag så du vet! så sa han det om&om igen , hahah :D  så söttt (a)<3.
så ser man dom 2 stå där nere&vingla^
johan satt sig ner på gatan, polisen kom , men åkte bara förbi som tur var , hähäh.
sen vela dom komma upp & sova med oss, men så fick dom inte, för min mamma... -.-
så sa dom att dom skulle sova i trapphuset, & dom jävlarna gjorde det med ;o!
men min syrra skulle gå hem, så skicka hon ut dom ut ur trapphuset, hahah, det var lite kul.
& idag kom dom igen.
fast vi har bara legat&degat.  seg dag -.-!
men aja, det var bäst! pussssssss<3

Kommentarer
Postat av: Victoria

tack för denna mysiga kväll baby,

jag älskar dig otroligt mycket<333333

2009-07-21 @ 20:41:56
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: sarajohansson

hihi, riktigt mysigt att få träffa dig gumman, det var ett tag sen ju:)

ilyyy<3

2009-07-22 @ 17:21:54
URL: http://saraajjohanssoon.blogspot.com
Postat av: emma

ja det var det! :)

men vi får ta&ses nå mera sara!

jagälskardig<3



__________

tack själv gumman!

länge sen vi sågs nu,

vi får ta&ses snart victoria!

jagälskardig<3

2009-08-04 @ 18:31:18
URL: http://emmaatutttblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0