tordag/fredag! :D

i torsdags var jag och linnea på bio med mathias!
det var grymt kul!;)<3
sen när vi skulle lägga oss.  så somna jag inte..
kl 12 nångång, butta linnea typ ner mig.  ligger och andas&klänger på mig i sömnen.
så jag fick sova på golvet. när kl var 3/4 så klev jag upp, sa åt na, nu jävlar hoppar du in!
så gjorde hon det, men huvve var kvar. så då sa jag åt henne, så puta hon ut sitt jävla arsel jätte mkt! ;o
drygare än henne kan man inte vara, när man sover...
aja, idag gick vi till högliden.  sen skola, och blabla.  skolan var väl rätt bra:)
efter skolan blev det stan, sen hem och åt!
fixa sig, stan:) gick och träffa handren!  sen gick vi runt, sen till bg!
sen har vi vart där hela kvällen.var med massa folk.
senare kom limpen,emil,westner,ylva,lollo&stina!:)<3
aja, nu sitter jag och linnea och leker fjortis. HAHA.  mjaooo!
kanske kommer bilder sen om ni har tur;)    
bloggar mera imrong! PUSSSSSSSSSS!   KISSEMJAO!<3

Kommentarer
Postat av: hudik julia

vilken mattiiiias? :D <333

2009-12-12 @ 12:40:14
URL: http://endastjuliaochlisa.blogg.se/
Postat av: linnéa bryngelsson

hihih,bilderna:D:D<33333

2009-12-14 @ 20:50:08
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0