onsadg!

imorse orka jag inte kliva upp, missa bussen.
så vänta jag&julia till nästa buss som gick:)
sen kom jag till skolan typ 08.40.  så gick inte på första lektionen.
sen hade vi språk.   linnea satt och gjorde ordning mitt hår, som blev as snyggt!
jag gjorde även på henne, men hon har så kort hår så det går inte så bra. :Dhih.
aja, rolig dag!    jag fick låna 5 kr av handren!  TACK!<3
efter skolan följde linnea med mig till bussen, där stog vi och dansa.
en dans till fippe... hihi! :D
sen åkte jag hem till nina, åt glass gjorde en lista på vad jag önskar mig till jul.
sen blev det konfa!!   mikaela var där, :)<3   träffa sötaste hanna&felicia!&mikaela då;)
dom tyckte jag var jätte söt, jonte med, med min snygga frilla, :D
efter konfan prata jag lite med jonte, sen åkte jag taxi hem.. &jonte börja skratta.
för det inte var nå långt hem till mig, ihih.:)

här är det en jätte snygg bild på mig&linnea!:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0