MIN ÄLSKADE LINNEA ÄR FRISK!

WIHO!
linnea är frisk! och imorgon kommer hon till skolan, jag saknar henne MKT! <3
och linnea ska sova hos mig imrong (a) och kke hela helgen.
vi vet inte vad vi ska göra så ring/sms och hitta på nått med oss! 0702453325.
imrong ska vi iaf gå på bio:) mathias kanske ska kolla med oss också.
sen ska vi hem och sova! :D  efter bion..
sen på fredagen ska vi till högliden, tror jag att det var, LUCIA! :) börjar halv 9.
efter skolan kasnke jag&linnea sticker ner på stan, och sen typ hem och chilla.
vi kanske ska till iggesund, men vet inte om jag orkar. och jag fattade inte vad george sa hlr(a)
aja, PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du orkar visst komma:)<3

2009-12-11 @ 14:19:07
Postat av: George

du orkar visst komma:)<3

2009-12-11 @ 14:20:37
Postat av: Anonym

svar; jag får inte åka till igge :D <3

2009-12-11 @ 18:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0