måndag/tisdag

nu har jag inte bloggat på länge känns det som ;)
men igår var jag på stan med linnea&lisa!:)
det var kul, sen när vi kom hem, så åt vi.
sen skulle jag städa, och det tar JÄTTE lång tid för mig att städa när linnea är med (a)
aja,sen åkte vi till mamma.
Anders kom dit!!! :D 
vi skulle kolla på film, men det tog en stund innan vi börja kolla på den.
för vi stack till hemköp och massa och köpte chips och dipp vid kvart i 11.
sen kolla vi på wallander.  men vi blev störda och börja prata om massa saker.
massa saker hände, på sms!        JAG SKA ALLT SNACKA MED DIG!:o  
och jag finns alltid för dig anders!:)
vid 3 på natten gick anders hem :D   han tänkte först sova hos mig med mig och linnea.
men han fick inte för sin mamma.  så han gick hem.
jag och linnea somna väl typ halv 4. 
sen idag har vi gått på stan!
jag gick med stoffe, för att köpa julklapp åt linnea!
hon var med lisa&kristin medans.
sen skulle hon åka hem,:( 
jag gick till skutan med folk.
sen åkte jag hem och åt, sen bada jag! :D
kul dag! <3<3<3 PUSSSSSS

btw, JAG VILL HA JUL!   och nyår! :D <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände på sms? :/

godjul gumman!!:D jagälskardig<3

2009-12-23 @ 21:33:43
Postat av: vickan

vad hände på sms? :/

godjul gumman!!:D jagälskardig<3

2009-12-23 @ 21:34:14
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/
Postat av: Anders Fridlund

tack för en kul kväll <333 :))

2009-12-24 @ 00:53:28
Postat av: Anonym

tack dsm anders!:)<3<3<3

2009-12-27 @ 18:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0