julia karlsson <3

jag saknar dig jätte mycket gumman!
jag vill vara med dig, så som jag var förr.
varför blev det som det blev? :/  eller asså vi börja inte bråka.
men sluta vara med varandra, och det är det sämsta som kunde hända.
minnerna med dig saknar jag verkligen! jag vill bara ha tillbaka tiden med dig igen.
visst, kke inte vara med en varje dag, men oftare än vad vi gör nu!
tanken utan dig blir jag bara ledsen av. jag vill vara mera i din närhet stumpan.
men du kanske inte vill det. men du ska veta att det vill jag!
du får göra som du vill..  jag älskar dig verkligen julia karlsson!
och du kommer alltid att finnas i mitt hjärta för vad som än händer!
det lovade jag dig, och jag håller det jag lovar stumpan!
 / din emma.<3

Kommentarer
Postat av: julia karlsson

klart jag vill gumman :'(

jag älskar dej otorligt!

du är så jävla bra, du fanns där för mig, å du gör mig alltid så jävla glad!

men jag hatar bilden x)

men jag kmr aldrig lämna dig, vi ska ses oftare!

för emma törnblom, du e fortfarande en av mina närmaste

jag älskar dig hjärtat, kom tillbaka

2009-12-03 @ 21:26:55
URL: http://endastjuliaochlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0