helgen.

nu är jag hemma!
hade ju läxläsning idag.. -.-
aja, har glömt och berätta om vad jag gjorde i helgen.:)
eller inte så mkt att berätta, men var på bg på fredag&lördag.
Jag och julia dansa gamla danser, ! :D
var med massa folk.   på lördag var det mera folk.
jag satt och pilla på emil&oskars armar, jag fick LITE tillbaka.
sen gick vi till donken. jag linnea,emil,oskar,limpen,erik,alle&isac :)
tror det inte var nån mera. aja efter det åkte emil på lan, tråkigt nog..
vi gick tillbaka till bg, där var det nå greejs.  på söndag åkte jag iväg på skytte
tävling. sköt rekord:)
efter det, gick jag och linnea på birsta och kolla runt!
& åt på donken! :D hihi.
bra helg! <3 jo, vi gjorde mera saker. vi smicka oss.
kolla bilder på linneas blogg.  www.linneaabryngelsson.blogg.se ! :)


Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

helgen va najs,fast på nått sätt så vet jag att jag förstörede en del av din helg..förlåt älskling:(.

<3

2009-12-15 @ 20:46:30
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0