toppen natt med linnea! halft med styrman, (a)

hellu! tältningen med linnea va sjuk,vi åkte dit och reste upp tältet. de va svårt att få det som det skulle,men till slut lyckades linnea! vi var väl klar vid fem över nio,så skulle vi gå till ica.. när vi gått över planen&allting, så kom jag på mig. ica stänger klockan nio. vi som skulle köpa godis,så letade vi nån som kunde hämta oss men ingen ville.. fast niklas ställde upp,grabben är guldvärd!:O dock tog det ett år för han men endå,styrman kom även dit.. på hans orangemoppe:D hähä,den är sjukt snygg. iaf så stack han också kom niklas med godiset,som bara var massa äckliga godisar i stort sett -.-
så drog han oxå,så blev vi själv,låg i tältet och pratade typ. småkallt som det var oxå,sen kom jimmy,alle&styrman. dom rev nästan tältet -.- jag&emma fick sitta utanför vårat tält medans dom låg där inne&flög omkring i vårat lilla mini tält! iaf så åkte alle&jimmy hem rätt snabbt, så det lungnade ner sig! tur var väl de, så la vi tre oss i tältet låg och pratade och lyssnade på musik.. plötsligt hörde vi att de va nån som kom,så plötsligt hörde vi niklas jävla tuta! jag&linnea skrek och höll på :O så gick vi ut&leta dom,till slut kom dom fram så va dom där en sväng sen drog dom typ igen. okej,vi hittade inte dom,de va styrman som hittade den ena som satt gömd bakom bordet! så la vi oss i tältet igen, fast den här gången somnade linnea i 20 minuter kanske? så vaknade hon och ba ÅÅH jävlar.  haha, lite små kul var det.
iaf sen så drog styrman hem vid klockan 3. och så låg jag och linnea och oroade oss&var Hungriga som jävla svin!och niklas ville inte komma med en macka åt oss.. så låg vi där och trodde först nån kom men de va ingen,men sen när klockan var cirka fyra så höll vi precis på att somna in. men jag hörde fotsteg,fick panik och ba: emma.. hon ba:mumlande ja? jag: det är nån här!! hon: va? jag: nån är utanför t ältet! så kikade vi ut&fick syn på 10-50 MÅSAR? som täckte upp halva fotbollsplanen,så vi jagade bort dom med olika ljud. skällde&skrek,vi väckte säkert hela ullsäter!
så gick vi in i tältet&la oss igen. somnade fort båda två då iaf. sen väckte jag linnea vid elva för att vi skulle plocka ihop tältet, gjorde det och sånt.sen kom min mamma och hämtade oss,så käkade vi frukost&sen har vi bara segat&tagit det lungt,sjukt skönt iaf!
sen imorn klockan tio ska jag,linnea,anette&pär åka bussen till sthlm sen bliré FÄRGA:D ihi,linnea har även fått låna en kamera från expert eftersom att hennes är på lagning,men den va konstig. hon ska nog låna anettes gamla ist(y) aja,ni får bilder från färgan på torsdag/fredag:) knäppte typ inga när vi tältade,iaf pusshej:) ha det så bra!    / emma&linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0