tält!

igår tälta jag med linnea&vicki!  :)
det var grymt kul,
styrman&putte kom dom också, & så helt plötsligt kom johan,max,norin,hampus,alle&westner också,
så då blev det typ kaos.
sen åkte alla!  typ nån minut efter kom styrman&putte tbx igen.
vi låg bara i tältet&myste, 
sen gick linnea ut& då träffa hon på elias&navve,  så sprang jag&vicki dit en stund.
sen gick dom iväg en sväng,jag&vicki gick tbx till tältet till putte&styrman(y)
putte&styrman åkte hem till putte ungefär vid 3.  (:
&idag gick vi på stan&då träffa vi helin,hanna&mikaela y, jag hålla på bränna upp mitt hår,
jag såg bara en låga!  & blev as rädd, hahhah :D
aja, sen träffa vi julia&frida!  
&nu sitter vi hemma hos mig, &ska kolla på en film,&försöker få hit folk.
puss<3

Kommentarer
Postat av: victoria

lite jävla oplanerat det blev med tältningen

när alla kom åh åh ah du vet inne i tältet ;p

men de är alltid bra med dig och linnea

ni är mina brudar!

jag älskar er .

2009-08-16 @ 02:22:29
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0