stan

idag har jag gått på stan med mamma! :)
köpte skor,en tröja. &saker till skolan.
även att jag fyller år på måndag (a)   
men aja, typ vid 4 gick mamma hem&jag gick med denice!
vi gick runt&kolla lite, hon köpte en tröja. & en jacka som hon ska köpa imorgon :D
den var fett snygg, & imorgon ska jag också på stan,&köpa en jacka (y) 
på stan träffa vi emma,perra&några.   perra är så sjukt sööt/snygg. hahaha, ;)
sen cykla jag&denice hem, & nu ska jag ringa henne&fråga om jag kan träffa na en stund.
har inte vart med henne på hela lovet! ;oo
aja, imrong börja SKOLAN! -.-
inte ett dugg taggad..   så nu börjar allt skit igen.
jag&linnea ska gå&prata med ekl angelica karlsson&linnea nordh. 
som hållt på kaxat i telefon. 
aja, bra dag.  PUSSS<3


jagsaknardig,:(<3
det var inte meningen att alla känslor skulle komma.
du är bra, för bra.  hps det händer nån dag, då vi är mer
än bara vänner. det är min högsta önskan. /: <3

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

lilla gumman,hihihihih! puss vad jag älskar dig

2009-08-19 @ 20:36:34
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0