linnéa bloggar åt emma!

hejsan,emma ber om ursäkt för att hon inte har bloggat på ett bra tag.. som ni förstår är det inte emma som skriver,det är linnéa! tufft va?:) jo jag vet,men iallafall så har emma varit upptagen de senaste dagarna,hon har varit i göteborg&massa annat. så i lördags, var det en vecka jag senast var med henne:o jag har varit i rättvik&hon i göteborg. lite avis på henne jag är! men iaf så nu är jag med henne:) micke skjutsade hit mig,då hade emma precis stigit upp så hon höll på att göra frukost:) snart ska vi ner på stan och kolla om min kamera har kommit in från lagning,annars kommer jag få nå fel -.- vi ska ju åka färga (min familj&emma) på onsdag,så jag hoppas att kameran har kommit! och nu sitter emma&pratar i telefon och pratar med sin mamma&planerar för att vi ska tälta ikväll, haha! ska bli tretton grader imorgon på morgon:o vi kommer frysa ihjäl typ,men vi har ju varandra plus täcken:D aja,blir nog en bäst kväll! mysigt att min emma har kommit hem&nu är hon BARA min:) rör ni dör ni!

bjuder på en bild från förra gången vi tältade!
nu sitter vi&käkar piggelin,mummms! ska se till så hon blir klar nu.
HA DET BÄST :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0