bra kväll,men skit väder -.-

chacha,emma här ,ikv har jag vart med linnea,vicki&julia!:)
vi har vart nere på stan&gått om kring, så träffa vi alle&johan en stund.
sen gick vi till skutan för att träffa jonas, så gick vi iväg med han&2andra.
sen vid 11 gick vi hem, typ gjorde ingenting, vid halv 12 skulle vicki hem, så då gick vi ut med henne.
&tog en sväng sen ute i regnet -.-
sen gick vi hem&typ satt hemma&lyssna på musik&åt kladdkaka! :D
så helt plötsligt ringer johan norin ;o   & säger att han&emil ska komma upp till mig.
för dom frös &skulle med bussen vid 2 ;p
så dom kom hem till mig, så var dom här till 2, (y) 
bilder kommer imorng,  :D 
men nu ska jag&linnea kolla på film, PUSSSS! 

Kommentarer
Postat av: victoria

helt skön kväll med mina bästa babes <3

2009-08-16 @ 02:24:34
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0