andra dan i skolan.

inatt sov linnea hos mig! :D
vi hade sov morgon till kl halv 10.
då skulle vi vara på borgaparken&göra en massa aktiviteter.
det var rätt roligt , men hamna inte i samma lag som linnea.   men jag var med mattias! :D
sen cykla jag&linnea och åt mat på DONKEN! :D
elin åt också med oss,men hon fick skjuts av hennes brorsa dit^ 
sen cykla vi tbx, &linnea gick in&köpte en påse, & satt på huvve, :o   det regna.
så skulle hon göra två ögon, men så röck hon upp en rund ring ;)   såg skit kul ut..
sen gick vi till våra klass rum&prata. sen slut på dan :D
även att JOHAN&PUTTE kom till öster, jag blev as glad!<3<3   jag snubbla även in i stolpen
när jag skulle sringa&krama dom! ;p
sen satt vi med erik&oskar :)
sen åkte vi ner på stan&gjorde typ ingenting.. & det spöregnar ute ;o
ikv vet vi inte vad vi ska göra,  ring om ni vill hitta på nått! :D<3
chacha!

Kommentarer
Postat av: victoria

skönt och se er varje dag nu brudar!

jag älskar er

2009-08-21 @ 17:42:47
URL: http://jonssonvictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0